LAHKO BRANJE - Kaj je lahko branje?
KAJ JE LAHKO BRANJE?
Lahko branje rečemo tistim knjigam in časopisom,
ki jih lažje beremo in razumemo.
Novice in kultura so namenjene vsem ljudem.
Predstavljene morajo biti tako,
da jih razumemo vsi.
Razumeti jih morajo tudi ljudje,
ki težko berejo.
ZA KOGA JE LAHKO BRANJE?
Veliko ljudje težje bere.
Nekateri se težje učijo.
Drugi ne poznajo dobro jezika.
Ljudje navadno težje beremo,
ko se postaramo.
Čisto vsem pa lahko branje koristi.
UČIMO DELATI LAHKO BRANJE
V Zavodu RISA učimo
strokovnjake in uporabnike.
Imamo delavnice za različne ljudi.


Ni komentarjev: